Skip to main content
Terug naar overzicht
Nieuws

ICT-bijeenkomsten doorontwikkeling

Ondanks dat we nog hard werken aan de uitrol van ‘mijnczo’ - het nieuwe ICT-systeem - is er inmiddels ruimte ontstaan om vorm te geven aan de doorontwikkeling.

We starten hiervoor binnenkort met twee bijeenkomsten, een gebruikersoverleg en een klankbordgroep overleg. Een oproep voor aanmelding voor deze bijeenkomsten verloopt via de branches. Beide groepen zullen maximaal tien personen bevatten, wij zorgen hierbij voor een zo'n breed mogelijke samenstelling. 

Gebruikersoverleg

Het gebruikersoverleg is een eenmalige bijeenkomst met gebruikers van ‘mijnczo’. In het overleg inventariseren we de knelpunten en wensen in het gebruik ervan en kijken we naar mogelijke oplossingen of aanpassingen voor de korte of langere termijn. Hierbij stellen we een inventarisatielijst op voor de doorontwikkeling die we voorleggen aan de klankbordgroep.

Klankbordgroep

De klankbordgroep adviseert ons met betrekking tot de halfjaarlijkse roadmap en stelt samen met ons prioriteiten en maakt een planning. De bijeenkomsten zijn in november en december 2023. De klankbordgroep komt in het eerste jaar vier keer per jaar bij elkaar en vervolgens twee keer per jaar. 

ICT-update

Er is onlangs een nieuwe uitrol geweest, de aanpassingen die hiermee gedaan zijn testen we momenteel. Relevante wijzigen vermelden we op onze webpagina ICT-update nieuw systeem.