Instructie – Aanvragen wijziging praktijkleerroute

Wijziging praktijkleerroutes

Is er binnen uw instelling sprake van een nieuwe of gewijzigde leerplaats (bijv. een niet erkende afdeling) of een nieuwe of gewijzigde leerroute? Dan kunt u een aanvulling op uw huidige erkenning doen door een wijziging praktijkleerroute in te dienen.

*Let op: 'extra praktijkleerplaats' is gewijzigd in 'wijziging praktijkleerroute' in de instructievideo.

NB: Toont video onscherp? Open dan 'Volledig scherm' in YouTube, klik op het tandwiel in het afspeelvenster en zet kwaliteit op HD 1080p

Aanvragen wijziging praktijkleerroute door contactpersoon erkenningen en audits
Lees de stappen

Aanvragen wijziging praktijkleerroute door contactpersoon erkenningen en audits
  • Nadat u ingelogd bent, kiest u het tabblad: “Audit & erkenning administratie”.
  • Klik vervolgens op “Erkenningsdossiers”
  • U ziet een overzicht met alle erkenningsdossiers van uw zorginstelling met daarbij de status van de erkenning.
  • Voor erkenningen met de status “Actief” kunt u een wijziging praktijkleerroute aanvragen klik hiervoor naast de opleiding op “wijziging praktijkleerroute”.
  • De melding verschijnt: “De aanvraag voor extra praktijkleerplaats is aangemaakt”
  • Het aanvraagformulier van de wijziging praktijkleerroute kunt u invullen door te klikken op “aanvraag invullen” naast de melding. Het aanvraagformulier vindt u ook in de “To do” op “Mijnczo”.
  • Het aanvraagformulier kunt u zelf invullen of in laten vullen door de aanvrager erkenningen.

Stroomschema

(klik op illustratie om grotere versie te tonen)



 

Reglement

Hoofdstuk C